6 Aralık 2009 Pazar

GİDİŞİN DÖNÜŞÜ...

Dönüşsüz yollardır benimkisi el sallanmaz ardımdan
Bir hayal olur sevdiklerim geçer yanımdan
Yaralı yürekler kalır arkada,inler ahından
Gidişin dönüşünü izliyorum ben yine cam kenarından.....



Çarpar durur yüreğime bazen bir yağmur tanesi
Ürperir yorgun gözlerim yokluğa çıkmaz sesi
Dalarım hayallere ama kilitlidir hala gönül kafesi
Gidişin dönüşünü izliyorum ben yine cam kenarından.....



Bak yüreğim güneş doğacak yine gecelerime
Umutlu manalar düşecek yalnız hecelerime
Hasret yükünü taşıyacağım hep sensiz günlerde
Gidişin dönüşünü izliyorum ben yine cam kenarından....



Bilirmisiniz derdime ortak oldu dağlar,taşlar
Konuşmadılar belki benle ama beni çok iyi anladılar
Şimdi bir deniz dalgasında saklanır gözümdeki yaşlar
Gidişin dönüşünü izliyorum ben yine cam kenarından.....



Kanayan güller yetişti kalp bahçemde
Ayrılığın adı işlendi gönül dilimde
Şimdi bir umudum birde hayalin var elimde
VE Gidişin Dönüşünü izliyorum ben yine cam kenarından...


bilirmisin yakarmış ayrılıklar...gözden akan yaşlar kalırmış ardı sıra...
ama dönüşsüz yollardır benimkisi ağlanmaz arkamdan ve sallanmaz hiçbir el ardımdan...



yine gitmelerdeyim...hep bir gidişlerdeyim...bir cam kenarında görürsün beni..yada toprağa düşen bir yağmur tanesinde...bir yol başında görürsün beni yada bir kum zerresinde...rüzgarda işitirsin sesimi....gülden sorarsın gidişimi....



Ve yine buğulanır gözlerim bir dönüş vardı sanki ardımdan
VE BEN YİNE GİDİŞİN DÖNÜŞÜNÜ İZLEDİM CAM KENARINDAN
Alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder