6 Aralık 2009 Pazar

Dün gece seni gördün yine

Dün gece seni gördün yine
Bem beyaz bir yağmur içinde
Bir rüya değil sanki
Gülüyordun gözlerime

Her damala bir çeler
Gözlerimde yaş oldun
Gitti bundan fazlası ölüm
Gelme artık gecelerime

O günlerden bir rüzgar eser
Ümitlerim seni terkeder
Senden o bakışları gizler
Kapkaranlık bir çeler

Hayatla paylaşmaya değer
Bildiğin bir sır varsa eğer
Haykırıp dağlara daşlara
ANLATMALIYMIŞ MEĞER !!

arasıra balkona cıkıyorum
Fesleğenler kuruduğunda
Ocak,ben baharı bekliyorum
Ne olduğunu bilmediğim bir umudum var hala
Gözüm şişelere takılıyor
Becere bilseydim ne ala
Bugünlerde böleyim ben
Yas denen şiirdeyim
Bi köşede gülüşün var
Sırtımda kanlı bıçağın
HİÇ BİR ZAMAN DUYMACAĞIN
DUYSANDA ANLAMAYACAĞIN BİR ŞEKİLDE
SANA BİRİKİYORUM

Alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder