25 Kasım 2009 Çarşamba

Estağfirullah


Kaçma diyen kadim dosttan kaçtım
Bin pişmanlık kapısını açtım
estağfirullah

Nefs de sandım cesaret ve heybet
Eksilmez oldu dilimden gıybet
estağfirullah

Servet ile Riyasetmiş rüşdüm
İyalimin tuzağına düştüm
estağfirullah

Meddahların sözlerine kandım
Herşeyi kendim yaparım sandım
estağfirullah

Bolca hırsa hasede kapıldım
Gam-Kederin içine çakıldım
estağfirullah

Gözlerim hep yukarıda oldu
Etrafım alacaklılarda doldu
estağfirullah

Her arkadaşta bir hata gördüm
Muhabbete taştan duvar ördüm
estağfirullah

Fakire çalışmaz diye kızdım
Tenbelliğin kitabını yazdım
estağfirullah

Önüme geleni hep tersledim
Türlü türlü suizan besledim
estağfirullah

Menfaatime dostlar kullandım
Sonunda dostsuz kalıp sallandım
estağfirullah

Kından bıkıp ortalığa çıktım
Haya şubesini böyle yıktım
estağfirullah

Her güzele gözümü kaptırdım
Maymundan siretimi yaptırdım
estağfirullah

Sabırda ve kanaatte yoktum
Pek çoklarını zahmete soktum
estağfirullah

Söylenen her söze laf yetiştirdim
Yalanlarla ünümü pekiştirdim
estağfirullah

Boyumdan büyük hayaller kurdum
Olmayınca yer dibine vurdum
estağfirullah

Sebeblere güvenip dayandım
Ala bula renklere boyandım
estağfirullah

Vesveseleri çokca dinledim
Metaneti kaybedip inledim
estağfirullah

Sözcük köşeleyip heceledim
Haybeye uykusuz geceledim
estağfirullah

sandalı suya sormadan saldım
Azgın dalgalar içinde kaldım
estağfirullah

Bulduğumu sandalıma attım
Hayal adaya varmadan battım
estağfirullah

Körpecik hayallerimi biçtim
Ahmaklığın suyunu içtim
estağfirullah

Nerde zengin varsa yamuştum
Bin çeşit hastalığa kavuştum
estağfirullah

Zamanla kayboldu Hakk'ı virdim
Nifak çukuruna hızla girdim
estağfirullah

Kendimi dünya ile avuttum
Sünnet namazlarını unuttum
estağfirullah

Malda Mülkte sandım meziyeti
En çok Pir'e verdim eziyeti
estağfirullah

nesimi sen girme bu tuzağa
Yardan ağyar düşersin uzağa

nesimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder