29 Ekim 2009 Perşembe

Yalnız kalmak istiyorum seccademde...

Tüm uğraşlarım geride kalsın...
Arkama alıvereyim kafamdakileri..
Çözümü olmayacak şeyler değil ya..!
Biraz varsın,dursunlar bir köşede...
Yığılsınlar isterlerse...

Ama ben yalnız kalayım seccademde..!

Zihnimdeki tüm bulantılar akıp gitsin...
Ben de onları giderken uğurlayayım hatta..
Umutlarımı da istemiyorum;
İstediğim sadece 'bir an' ...

Yalnız kalmak istiyorum seccademde...

Gitmeyecek olsalar bile,arkamda bekleseler..?
Ben yalnız kalsam,döksem içimdekileri...
O'na (cc) niyazda bulunsam..
Bir an sadece,olmaz mı..?

Yalnız kalmak istiyorum seccademde...

'Hayat onsuz olacak gibi değil' haline getirdiklerim..
'Bir anl'ık müsade eder misiniz..?
Tevbesini ettiğim yaşantılarım..
Izdıraba biraz ara verir misiniz?

Yalnız kalmak istiyorum seccademde...

Hiçbir mertebede gözüm yok,
Ben o mertebelere mest olurum sadece..!
Zaten fakirim,acizim...
Benim istediğim yalnızca 'O' (cc) ..!

Şimdi müsade ediniz bana,olur mu?
Yalnız kalmak istiyorum seccademde... Alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder