12 Ocak 2010 Salı

Hayat

Selamün Aeyküm

Bana çok uzun gelen bir süredir sizlerden ayrı kaldım.

Ve bloğumu çok özledim bloğumu yokluğumda yalnız bırakmayan,

tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim sizleri Allah için seviyorum.

sağlığım ve vaktim oldukca hepinizin ziyaretlerinize de geleceğim.

Hepinizin bildiği gibi Kurban Bayramında Annemi kaybettik.

Bundan sonra göğüs ağrılarım başladı ve sıklaştı.

Mecburen Hastahaneye Doktora gitmek zorunda kaldım.

(Kaldım diyorum çünkü 5.5 yıl önce eşimi bir hastahanenin

acil bölümünde gözlerimin önünde kaybetmek bende,

hastahane ve doktordan kaçış başlattı.)

7 ocak Perşembe günü

doktora gittim muayene ve yapılan tetkiklerden sonra

8 ocak Cuma gününe Anjio yapılmasına karar verildi.

Anjio yapıldı çok şükür,ciddi bir şey çıkmadığını söyledi doktor.

Daha sonuçları almadık bir kaç gün içinde gidecğim doktoruma.

İşte böyle Hayat

öyle sürprizlerle doluki insan başına ne geleceğini bilemiyor
.
Hepimize sağlıklı günler Duası ile Allah'a Emanet olun.

HAYAT


hayat bir nefestir aldığın kadar
Hayat bir kafestir kaldığın kadar
Hayat bir hevestir daldığın kadar
Önün mezar sonun mezar, unutma!

Hayat bir muamma çözdüğün kadar
Hayat bir seyahat gezdiğin kadar
Hayat bir duygudur sezdiğin kadar
Yönün mezar, sonun mezar, unutma!

Hayat bir yaygıdır yaydığın kadar
Hayat bir saygıdır saydıgın kadar
Hayat bir kaygıdır, duyduğun kadar
Yönün mezar, sonun mezar, unutma!

Hayat bir çıkıştır, çıktığın kadar
Hayat bir bakıştır, baktığın kadar
Hayat bir bıkıştır, bıktığın kadar
Önün mezar, sonun mezar, unutma!

Hayat bir rüyadır, yorduğun kadar
Hayat bir cevaptır, sorduğun kadar
Hayat bir seraptır, gördüğün kadar
Yönün mezar, sonun mezar, unutma!

Hayat bir olgudur olduğun kadar
Hayat bir dolgudur,dolduğun kadar
Hayat bir bulgudur, bulduğun kadar
Önün mezar, sonun mezar, unutma!

Bal der hayat böyle, yokuş iniş var
Geldiğimiz gibi, bir de dönüş var
Sonunda tahtadan at'a biniş var
Önün mezar, sonun mezar unutma!

Mikdat Bal






2 yorum:

  1. Efendim, önce çok büyük geçmiş olsun dileklerimi sunarken, kaybettiklerinize Allah'tan rahmet, size de sabr-ı cemil ve başsağlığı diliyorum. Efendim sağlık herşeyden önce gelir. Sağlığınıza dikkat edin. Hüküm Allah'ındır. Allah'tan gelene boynumuz kıldan incedir.

    Bloğunuzu devamlı ziyaret ettim ve yazılmış olan yazılarınıza yorumlarda bulundum. Mikdat Bal'ın "Hayat" isimli şiiri de çok manidardı.
    Emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  2. Allah Razı olsun Recep bey evet sağlık herşeyin başı.Sağlık olmayınca hiç bir şeyin anlamı yok ziyaretiniz ,yorumunuz ve güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum size.Allah'a Emanet olun

    YanıtlaSil