19 Ocak 2010 Salı

AŞKIN ALDI BENDEN BENİ




Aşkın aldı benden beni bana seni gerek seni
Ben yanarım dün ü günü bana seni gerek seni
Ne varlığa sevinirim ne yokluğa yerinirim
Aşkın ile avunurum bana seni gerek seni

Aşkın aşıklar öldürür aşk denizine daldırır
Tecelli ile doldurur bana seni gerek seni
Aşkın şarabından içem Mecnun olup yola düşem
Sensin dün ü gün endişem bana seni gerek seni

Sufilere sohbet gerek Ahilere ahret gerek
Mecnunlara Leyla gerek bana seni gerek seni
Eğer beni öldüreler kulum göğe savuralar
Toprağım anda çağırır bana seni gerek seni

Cennet dedikleri ne ki bir kaç köşkle birkaç huri
İsteyene ver onları bana seni gerek seni
Yunus-durur benim adım gün geçtikce artar ödüm
İki cihanda maksudum bana seni gerek seni


YUNUS EMRE

3 yorum:

  1. Yunus Emre'nin bu güzel deyişini büyük bir keyifle ve zevk alarak okudum. Ankara Ulus'ta eski yapı bir bina vardı, geçenlerde bu binaya bakım yapmışlardı. Şimdi bu binayı "Yunus Emre Enstitüsü" olarak kullanıyorlar. Merak ettiğim için burasını ziyaret ettim. Henüz daha yeni yeni yerleştikleri için fazla bir bilgi alamadım. Bu çok geç kalınmış Yunus Emre Enstitüsü'nü tekrar ziyaret edip, izlenimlerimi bloğumda yazmak istiyorum.

    Bu güzel paylaşım için emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. cennet cennet dedikleri bir kaç melek birkaç huri isteyene ver onları bana seni gerek seni

    YanıtlaSil
  3. Celaleddin Ada - Yesil Cubbesini Giymis

    YanıtlaSil