29 Ekim 2009 Perşembe

Yüzünü çevirme bizden ne olur sultanım

Kapatıyorum gözlerimi
Ve seni düşünüyorum
Aklıma ilk öksüz oluşun geliyor efendim
İçimden babama
Bi kez de senin için sarılmak geliyor.

Her şey daha küçücükken senin için
Bir şahadet parmağına
İnen yağmurlar geliyor.

Her şey senin nuruna yaratılmışken
Senin bizim için ağladığın geceler geliyor aklıma
Gözlerim doluyor.

Efendim
Doğduğun gece
Gök yüzünde yıldız olmak isterdim
Miraç da bindiğin burak
Hira nur dağında
Bastığın toprak olmak isterdim
Yalnayak

Cananım
Biz en çok seni özlüyoruz buralarda
En çok sen ol istiyoruz yanımızda
Her gece seni görmek için kapıyoruz gözlerimizi
Ve ölüm bizi sana kavuştursun istiyoruz.

Yüreğimizi yemyeşil kıyafetlere boyamış
Hiç eksilmeyen bir özlemle
Seni bekliyoruz.

Sensizken buralarda
Senin gibi öksüzüz biz
Yorgunuz
Yorulmuşuz
Korkuyoruz sultanım
İçimiz hep sensizlik türküsü söylüyor.
Bitsin artık bu efendim
Gel ne olur rüyalarımıza

Sende neyi söylesek eksik
Neyi anlatsak kıyafetsiz
Ne kadar
Ne kadar anlatsak az.

Toplandığı zaman tüm alem mahşerde
Peygamberler bile şefaatini beklerken
Yüzünü çevirme bizden ne olur sultanım

Veysel karani gibi yollarına düşseydim.
Cemaline olmasa da hırkana yüzler sürseydik
Efendim
Ümmü mektun gibi
Gönül gözü ile bakıyoruz sana
Bu hasret kavurur bizi
Gel ne olur rüyalarımıza

Suçluyuz
Günahkarız
Biz bir ömer değiliz
Yada bir hamza
Ebu bekirin sıddıklığı kadar olmasa da
Tüm varlığımızla iman ederiz biz sana
Ne olur özletme bizi
Bir damla göz yaşının hatrına
Gel ne olur rüyalarımıza

Efendim
Saadet asrından olaysım da
Kapında kölen olaydım
Bilal olup ezanı ben okuyaydım
Hz.muhammed (s.a.v.) Rasurullah derken
Herkesi ağlataydım

Uhud da olaydım da hamza yerine ben vurulaydım
Hasan la hüseyin olup
Omzunda oynayaydım
Bedirde sancaktarın
Hayberde kaleyi düşüren komutanın olaydım
Taifde taşlanan yüzüne kalkan
Nuaym olup güldüreydim
Ukkaşa olup sırtına yüzler süreydim efendim
Gel
Gel ne olur rüyalarımıza

Erdal Aksöz.

1 yorum: