6 Mart 2010 Cumartesi

Ah Nideyim Ömrüm Seni



Yok yere geçirdim günü
Ah nideyim ömrüm seni
Seninle olmadım gani
Ah nideyim ömrüm seni

Geldim ve geçtim bilmedim
Ağlayıp güssa yemedim
Senden ayrılam demedim
Ah nideyim ömrüm seni

Hayrım şerim yazılacak
Ömrüm ipi üzülecek
Suret benden bozulacak
Ah nideyim ömrüm seni

Gidip geri gelmiyesin
Gelip beni bulmayasın
Bu benliğe sermayesin
Ah nideyim ömrüm seni

Hani sana güvendiğim
Guveniben yuvandığım
Kaldı külli kazandığım
Ah nideyim ömrüm seni

Miskin Yunus gideceksin
Acep sefer edeceksin
Hasret ile kalacaksın
Ah nideyim ömrüm seni


Yunus Emre

4 yorum:

  1. Yunus Emre'ye ait bu dizelerin; bir gün bizim de yaşlanacağımız ve elden ayaktan kalacağımız günlere de erişeceğimizi hatırlatması bakımından manidardır.

    Bu güzel manzumeyi bizimle paylaşan emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Cenab-ı Allah, bizlere; ele ayağa düşmeden hayırlı bir ölümle sonsuzluğa göçmeyi nasip eyler inşallah!

    YanıtlaSil
  2. 8 Mart Dünya Kadınlar Gününüzü Kutlarım!

    Esen Kalın.

    YanıtlaSil
  3. Yok yere geçirdim günü
    Ah nideyim ömrüm seni
    Seninle olmadım gani
    Ah nideyim ömrüm seni
    bunun bi redif kafiyesini atabilirmisiniz şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil