20 Şubat 2010 Cumartesi

Varsam Hicâz illerine

Varsam Hicâz illerine
Düşsem Ka'be yollarına
Lebbeyk diyen dillerine
Kurbân olsam kurbân olsam

Tavaf etsem yana yana
Zemzem içsem kana kana
Hakk ismini ana ana
Giryân olsam giryân olsam

Safâsında safâ sürsem
Mervesinde mürvet görsem
Hatim'ine yüzüm sürsem
Hayrân olsam hâyran olsam

Arafat'ta vakfe etsem
Cebelü'r-Rahme'ye yetsem
Mescîd-i Nemre'ye gitsem
Üryân olsam üryân olsam

Minâ'da üç gece yatsam
Kurbân kesip saçım kırksam
Üç Cemre'ye taşlar atsam
Peymân olsam peymân olsam

Aşkî Ka'be sende asıl
Her murâdın oldu hâsıl
Olmak için Hakk'a vâsıl
İrfân olsam irfân olsam




Muzaffer Ozak& Safer Dal

2 yorum:

  1. Bu aralar yazmaya ve okumaya karşı bir durgunluk oluştu. Henüz kurtulamadım ama, kurtulmaya çalışıyorum.

    Hicaz ellerine duyulan özlemi dile getiren bu güzel şiiri yazan ve bizimle paylaşan kaleme, emeğe ve yüreğe sayguı ve selamlarımı sunarım.

    En güzele emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  2. Bende merak ediyordum sizi teşekkür ediyor Allaha emanet olunuz diyorum

    YanıtlaSil