3 Ocak 2010 Pazar

Rabbim sana yöneldim...

Kuluna göz verdin, gör beni dedin
Dil verdin, bilene sor beni dedin
Gönül verdin, hayra yor beni dedin
Gördüm, sordum, yordum
Rabbim sana yöneldim...

Nice insanlar gördüm, söylestim
Verdigin yüce kuvvet ile direndim
Iyi, kötü ne verdiysen paylastim
Kulluk görevimi ögrenmek icin
Rabbim sana yöneldim...

Nasil sevgi doldurdun, bolca kalbime
Veremedim su gönlümü birine delice
Su yalniz halimle eymedim basimi
Bir tek sana eydim
Rabbim sana yöneldim...

Yalan dünyada, nefes aldim alali
Kimi üzgün gördüm, kimi yarali
Kimi döner durur, aska düseli
Pervaneler gibi döndüm
Rabbim sana yöneldim...

Kimi uykulara derince dalmis
Kimi acimayi dahi anlayamamis
Kimisi kararsiz, kimisi gariban kalmis
Kimi seni arar, kimise bulmus
Gec olsada affet, bulanlardan oldum
Rabbim sana yöneldim..

Kimi derki varsa, hadi görünsün bize
Dervisler görmüski, gelmis önünde dize
Nasil göstermeli, ahhh... görmeyen göze
Görenlerden oldum
Rabbim sana yöneldim....

Tüm karincalarin gücünde
Kuslarin o renkli ince süsünde
Nice örümceklerin, ak örtüsünde
Hep seni gördüm
Rabbim sana yöneldim...

Rizan icin kapina geldim
Ben sevgizislikten eriyip bittim
Yandi yüregim
Asli ile keremi dahi gectim
Müjdemi almaya geldim.
Rabbim bir tek sana yöneldim...

Kimseye benzemez, dogmaz ölmezsin
Aglayip sizlamaz, cosup gülmezsin
Gönül defterinden bilirimki,
Dostu silmezsin
Af fına, vefana yar
Rabbim sana yöneldim...

Agaclar, cicekler, fidanlar
Akrepler, böcekler, kuslar, yilanlar
Bütün emirleri senden alanlar
Gördüm, göre göre de
Bende sevgi umutlariyla sana geldim
Rabbim sana yöneldim...

Fakir de oldum bu dünyada, fakat diktim basimi
Seyr ettim icten, onurlu savasimi
Bu yetim yavrumun, göz yaslarini
Mendil, mendil sildim
Rabbim sana yöneldim...

Uzaklastim hor görenlerden
Dedikodu siralayan dillerden
Hayalsiz dünyalarimin
Yollarinda feryat ettim
Rabbim sana yöneldim...

Gönül pinarim görürümki kurur
Kapim kapanmis kilitli durur
Acan yokki, gönlüm yorulur
Anahtarini sormaya
Rabbim sana yöneldim...

Tas yürekli kullarin sevdalar onlara eremez
Yüz adim giderler fakat bir adim gelmezler
Dediler cooook gururludur, asla dönmezler
Bilen bilir dedim
Rabbim sana yöneldim...

Kulunu kücük görüp, üstten baktilar
Bir söz ile, ahhh nasil gönül yiktilar
Yakti beni zalim dünyalar
Binbir hicranimla, yaralarimla geldim
Rabbim sana yöneldim...

Yillarca agladim, küstüm kadere
Ne faydaki, anlatamadim anlamayanlara
Bir kere
Umutlarimi bana bagisla diye
Bir tek sana geldim
Rabbim sana yöneldim.

Dünya cileleri, basimi döndürdü
Bir tek umutlarim beni güldürmüstü
Simdi yüregimde ne fenerler söndü
Son gücümle yinede birer birer yaktim
Rabbim sana yöneldim...


Benmi bilemedim insanligin kiymetini ???
Neden ben yükledim, dünyanin en zor zahmetini ???
Gerci yüzüm yokya o yüce rahmetini
yine de ver diye, secdeye indim
Rabbim bir tek sana yöneldim...

Kul gördüm, kuluna hasret cekmekte
Akrabaya gittim, dedim yaram büyümekte
Kimse yokki yanimda. feryatlari dökmeye
Yüregimin atesiye doldum doldum
Rabbim sana yöneldim...

Gördüm, kul hakkini yiyen varmis
Mahser günü yok diyen varmis
Kürkten kefen dikip, giyen varmis
Üzülerek sana geldim
Rabbim sana yöneldim...

Horlandim, ne hallere düstüm
Insanligi ben yüregimde büyüttüm
Simdi dilleremi düstüm ???
Cok büyüktü savaslarim
Baslamadan yenildim
Kan revan icinde
Rabbim sana yöneldim...

Toprak verdin, tohum verdin ekmeye
Cile verdin, fakat dergahinda cekmeye
O zengin sofralardansa, bir tek sevilebilmek icin kuru ekmegine
Razi ola ola, sana geldim
Rabbim sana yöneldim...

Hikmetinden, sorgu sual olunmaz
Allahim yapayalniz inan bedenim yasamaz
Bir ates varki icimde sana karsi, hic karsi durulmaz
Yazdikca yazar oldum, ellerim dahi yorulmaz
Icimi göz yaslarla döktüm döktüm
Rabbim sana yöneldim...

Ne eyledim dünyaya bilemem ???
Ben yüreksiz insanliklarda artik gülemem
Yollarim daglarimi asamadan
Yuttun beni zalim dünya
Caresiz dertlerime bogularak
Rabbim sana yöneldim.

Yalniz yapamiyorum, sigindim sana
Tüm feryat ve kanli göz yaslarimla
kapina geldim, biricik dilegimin
Kabulu icin, yalniz ölmek istemiyorum
Rabbim sen bilirsin, bir tek sana

Alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder