2 Kasım 2009 Pazartesi

seyreyle-guzel.

Seyreyle güzel Kudret-i Mevlâ neler eyler
ALLAH’a sığın, Adl-i Taalâ neler eyler

Cânân’a gönül vereli ben candan usandım
Hem düşeliden derdime dermandan usandım

Suları şikest, meyleri kalb Hazreti Hak’tan
Bir âne değin ettiğim isyandan usandım

Meyl eylemesem gayrisine tevbeler olsun
Bu ane değin ettiğin isyandan usandım

Pervane gibi yanmağı ister deli gönlüm
Her şam-u seher ah ile efgandan usandım

Kalmadı firak giryesine sonra mecalim
Vuslat dilerem Yâr’ime hicrandan usandım

Işk ile enes oldı gönül geçdi sivadan
Ben sohbet-i nas ülfet-i yârandan usandım

Çün zerre vefa bulmadım ihvan-ı zemandan
Şol yüzleri dost özleri düşmandan usandım

Vird edeyim İsmi’n hemen Hayret-i Hakk’ın
Kesret ile ünsiyet-i insandan usandım

Kuddûsî’ye vahşet golüben cümle sivadan
Der her ne ki ağyar var ise andan usandım

Kuddûsî

2 yorum:

  1. hey aşk sana biçaredir gönüller ben seni kolaydır sandım.. vuslata hasret kaldım beklemekten usandım...

    YanıtlaSil
  2. insan bazen sevmeye beklemeye ve bazende isyanada usanıyo hakkaten. fakat elde kalan sadece sabırdan başkası değil ;)

    YanıtlaSil