10 Kasım 2009 Salı

Nafile dönüşler için gidenler var yüreğimden

Nafile dönüşler için gidenler var yüreğimden
Bir sürgün yemeyen ben mi kaldım ya Rabbi
Izdırabım vuruyor yine derinden
Bu gurbete ben alışamadım ya Rabbi.


Dilimden dökülen sitem değildir haşa
Ne gelirse senden gelir bu garip başa
Bir gün düşersem bu dertten musalla denilen taşa
Şahidim de sen ol sevenim de sen ya Rabbi.


Artık sevgin paidar olsun istiyorum
Fani sevgiler yüreğimden çıksın diliyorum
Görüyorsun ben hala bocalıyorum
Sabitim de sen ol yıkılışım da sen ya Rabbi.


Bükülmez denilen bileklerim oldu biçare
Solmaz denilen gülizarım oldu harabe
Ben cahilliğimden düştüm bu derde
Derdim de sen ol dermanım da sen ya Rabbi.


Amin diyen dudaklarım değil bedenim duaya
Sana muhtaçken kirli ellerim kalkıyor hep semaya
Doğdum doğalı düşmüşüm nefsim ile belaya
Bitişim de sen ol başlangıcım da sen ya Rabbi.

Alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder