7 Kasım 2009 Cumartesi

Beni bana bırakma YARABBİM,

Tut ellerimden kaldır,yerlere atma
Bu içime düşen ateş senin korundur!
Beni daha fazla aşkın narına yakma YARABBİM
Beni nefsimle başbaşa bir an bile yanlız koyma?
Kulunum,beşerim,şaşkınım darda bırakma
Şaşırma yollarımı karanlığa atma YARABBİM


Kırat'ta iken,ruküda iken,secde'de iken akan gözyaşımda sen!
İşte huzurundayım olmasada erken
Tut ellerimden kendimi kayıp etmeden ben!
Senden başka kimim var kime gideyim
Bu kulun aciz kendimle beşerim!
İşte geldim huzuruna aglar gözlerim*?
Sana acılan ellerimi boş bırakma YARABBİM


Dökülen şu göz yaşlarım günahıma olsun kefaretim?
Yıktım gönül dergahımı sona erdi esaretim?
Korkmaktayım depremlerde bedenim
Beni bana bırakma tut ellerimden yerlere etme YARABBİM

Kaç gecelerde nöbetledim sabahı
düşündüm durdum beşerdeki VEFAYI!
Yaktım yüregimi sararım yanlızlıkları
Şu kanayan yaramın tabibi sen,ilacı sen!
Beşeri aşkı istemem sana geldim ben
Aç kapını bana dardayım YARABBİM??
KULUNUM,ŞAŞKINIM,BEŞERİM DARDA BIRAKMA YARABBİM


MYILDIRIM SeVgİçİcEgİ'den

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder