9 Kasım 2009 Pazartesi

Ben ölürsem birgün

Seni beklentisiz sevmeyi öğrendim.
Karşılıksız.. Sadece sevdim.
Beni sev diye değil...
seni sevdiğim için sevdim sevgili...
seni sevdiğim için...
Ve birgün...birgün sevgili...

Birgün....

Ben ölürsem birgün
Seni görmeden
Bil; aslında sen hep bendeydin
Ben ölürsem birgün
Seni son kez öpemeden
Bil; sen benim hep hayalimdeydin
Sancılı gecelerde beynime saplanan
Çevirdikçe acısı artan sanrılarımdın
Buldum dediğimde kaybettiğim
Asırlardır hasret kaldığımdın
Yokluğunda ölmeyi beceremediğim
Varlığını efsaneye çeviremediğimdin
Ben ölürsem birgün
Sen... öldüğümü bileceksin
Kalbimin mühürlü yerinden
Biriktirdiğim köşelerden
Martı çığlıklarıyla kaçışacak saklananlar
Ben ölürsem birgün
Seni bulacak tüm bu saklı kalanlar
Ve sen o an...bileceksin...
Sema Şener

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder