31 Ekim 2009 Cumartesi

Zaman sensizlik saat;

Zaman sensizlik saat:yalnızlığı "SEN" geçiyor..
Her hecesi "SEN"kokan özlemler biriktiriyorum içimde
Ve gözlerime sığınmış,yüreğime saklanmış sensizliğim..
Yalnızlık değil çığlığım,yokluğun sebebim..
Oysa ben varlığının sesiyim,yokluğunun hüznüyüm.
Ve sana adanmış özlemlerin en kuytusuyum..
Ah bu uzaklar..Sana beni bana seni uzak eyleyen yollar..
Tükenmiyor bu yokluklar..
Benki..Yanındayken bilesana özlem dolu,yüreğine tutsağım.
Gel " Aşk-ı yar" eylediğim
SENsizliğe alışmak yerine,SENli zamanda yok olmayı istiyorum
Şimdiki zamana uyarlamak istiyorumSENi
Ve özlemin varlığında anlam olsun istiyorum
Ve SENi yaşayan benliğime..
Saat yalnızlığı SEN geçiyor...Lakin:
Yüreğine uzak düşen yüreğim,SENi yazıyor zamana..
Zamanki SENsiz bir asır..SENinle bir an bana..
VE ben.. Özledim çok Özledim..!
Alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder