31 Ekim 2009 Cumartesi

Keşkelerde Aradık Seni Ya Rasulallah..

Keşkelerde Aradık Seni Ya Rasulallah
Keşke perdesinden yalvardık hep
Keşke seni görebilseydik dedik,
Keşke sen yürüyün Cihad a dediğinde
Bir Hanzalada biz olsaydık arkandan koşan
Tebliğ Vazifesi dediğinde kendinden geçip
Vazife ye Feda dır başım diyen bir Musab da biz olabilseydik
Ebu cehil ler sana sataşırken
DOKUNMAYIN YEĞENİME DİYEN BİR HAMZA da
Biz olabilseydik dedik...
Sana bişey olacak diye korku içinde yaşayan
Annelerin Annesi bir FATIMA da biz olabilseydik dedik
Sana İnanmayanlara göz açtırmayan
İslamın Komutanı Allahın Kılıcı lakabını alan
Bir Halid Bin Velid de biz olabilseydik
Sana köle olmaya gelen
Babası ve Amcası Onu İstedğinde
İstersen gidebilirsin Bababnla,
İstersende kalabilirsin benle dediğin
Yüreği Yerinden Fırlayacak gibi Olan
Ben seninle Kalmak İstiyorum Diye haykıran
Ve Hicr Denilen yere Çıkartıp
ZEYD Benim Oğlumdur,benim mirascımdır
Bende onun Mirascısıyım dediğin
Sadık oğul OLabilseydik Dedik...
Kimse Yokken Yanında
Mağarada bile seninle olan
Sıddıkların Sıddık ı ,senden sonra insanların en üstünü
Rahmanın Övgüsüne Nail olan bir EBU BEKİR de
Biz olabilseydik Keşke dedik...
Sevgini merak edip Sana " beni nasıl seviyorsun Ey Allah ın Rasulu"
Dediğinde cevapların en güzelini Alan
Sorusunun cevabı "Kör Düğüm Gibi"olan
Bir AİŞE de biz olabilseydik dedik....


:Hasan ÇUHADAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder