22 Ekim 2009 Perşembe

Göklerde aradim izini ya RasuALLAH..

Kalplerimizde en derin sevgin
Gönüllerimizde Aşk-ı gülün yanıyor
Ya Rasulullah,
Günler geçmek bilmiyor sensiz,

Yollarda senin o, nur kokunu aradım
Ey Nebi,
Ben sana yandım, şu yüreğim aşk-ı ateşinden
Dermansız kaldı Ya Rasulullah

İzini bulamamak o kadar zor ki Ey Nebi
Sana erişememek ise, beni kahrediyor
Geçtiğin yolları bulamıyor gözlerim
Yolların birinde Melek duruyordu

Gittim yanına, Allah'ın (C.C.) Resulü buradan
Geçtimi Diye sordum,
Baktı yüzüme, gülümsedi,
Bu ıssız çölde kervan bile geçmez dedi,

Ancak Allah'ın (C.C.) Resulü Göklerde görünmüştür
Göklerde ararım o zaman,
Göklerde ararım izini Ya Rasulullah
Bu ıssız çölde ellerimdeki güller soldu

Hasretinden, yanan şu yüreğimle
Ararım izini Ya Rasulullah
Gökyüzünde Melekler senin geçtiğin
Yolu gösterdi,

Ey Allah'ın (C.C.) Resulü Nerdesin
Beklerim yolunu,
Geçtiğin yollardan bende yürüyebilsem keşke,
Beni de izinden geçirirmisin Ya Rasulullah…
Alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder