29 Ekim 2009 Perşembe

Efendim'e (s.a.v.

Canların cananı nebi, aleme rahmet geldin,
Derman olup derdime bakar mısın EFENDİM,
Övülmüşsün ezelden, kalplere şefkat geldin,
Hasretinle bu gönlü yakar mısın EFENDİM..

Gönüller mahzun sensiz, sensiz yüzler gülmüyor,
Rüyada bile olsa bayrama gel EFENDİM,
Ümmetin ağlar sensiz, sensiz figan durmuyor,
Biçare gönlümüze seyrana gel EFENDİM..

Hicran ile yakma Yâr, bize vuslat ile gel,
Cemalin seyredelim, müjdeyle gel EFENDİM,
Sana güller derelim, güller koklamaya gel,
Arzuhal günü olsun, görmeye gel EFENDİM..

Aşkınla gönüllere çağlayıver Sultanım,
Sensizlikten harabe güllere gül EFENDİM,
Ravzadan selamını yollayıver Sultanım,
Sana gelen yollardan muştuyla gel EFENDİM..

Güllerin Sultanına kainat kurban olur,
Sana kurban olur mu bu can, sana EFENDİM,
Rahman’ın melekleri, gülünce, hayran olur,
Bir tebessümünü bu can görür mü EFENDİM..

Kainat üzerinde rahmet olmaya geldin,
Yağmur olup gönlüme yağar mısın EFENDİM,
Rabb’in Habibi sen ki AHMED olmaya geldin,
Nehir olup gönlüme akar mısın EFENDİM..

Aciz kaldım övmeye, gülyüzlü efendimi,
Bu nameyi selamla yolluyorum EFENDİM,
Efendim, bendideyim, çözmeye gel bendimi,
İzin ver ravzana koşup geleyim EFENDİM..

MUHAMMED MUSTAFA’sın, böyle buyurmuş HANNAN,
Gözyaşımı silmeye gelir misin EFENDİM,
Resulü Kibriyasın, nurunu övmüş MENNAN,
Kıtmirin olamam Yâr, eyler misin EFENDİM..

Enbiyalar Sultanı! Makam-ı Mahmud senin,
İntizar edenlere vuslat var mı EFENDİM,
Evliyalar hakanı! Kevser ummanı senin,
Ummanından bir damla murad var mı EFENDİM..

Aşıkların gözyaşı, güllerin rüyası Yâr,
Yetimlerin babası, meded eyle EFENDİM,
Gecelerin güneşi, duha’nın süruru Yâr,
Ümmetinin amanı, buyur da gel EFENDİM….


Şair: muhammed menzilyar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder