29 Ekim 2009 Perşembe

Deliliktin

Gittin!
Gözyaşlarımla boğuldu gözbebeklerim!
Kefen misali fer çektim üzerlerine.
Şu sıralar cenazem var…
Sakın gelme!

Gittin!
Ne kadar sevilebilirse bir insan, tarafımdan bu denli sevildin
Tarihinin en büyük vurgununu yaşattın yürek devletime
Ardında beni yetim bıraka bıraka çekildin

Gittin!
Dalga dalga çekildin kıyılarımdan
Son damlasına kadar kurudun damarlarımdan
Ömrümü talan eden bir gel-gittin
Sen çekildin, bana kum yığınları kaldı
Sen, benim olmanı dilediğim bir deliliktin…

Gittin..!
Sabrım, susmaz bir figana döndü
Nefesin körüklerdi ya, yangınım söndü…
Ben derdini anlatamayan bülbül
Sen, yakarışlarımdan bihaber gül
Ben senden geriye savrulan… kül…

Gittin..!
Urgan misali saçların dolanmışken boynumdan
Asılı kaldım, say ki dünya çekildi altımdan
Kaskatı kesildi vücudum… soğudum
Can derdim sana, canım boğazımda unutuldum!

Gittin..!
Gönül tahtı viran olmak düştü bahtıma
Dilim varsa, kaç gün dayanır ömrün ahıma?
Madem yoksun, ölsün insanlık, selam dahi yollama!
Çek sözlerini kulaklarımdan..!
Çek gözlerini düşlerimden!
Dokunma ruhuma!
Dokunma!!!


Mehmet Ercan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder