29 Ekim 2009 Perşembe

Bu Vatan Kimin?

Uğrunda canını verenlerin mi?
Milleti sinsice bölenlerin mi?
Mevkide ileri gelenlerin mi?
Söyle bana dostum kimin bu vatan?

Dinini savunan mü'minlerin mi?
Ceddinden tiksinen hippilerin mi?
Komşusu ağlarken gülenlerin mi?
Söyle bana dostum kimin bu vatan?

Namustan dolayı yatanların mı?
Anayı bacıyı satanların mı?
Durmadan islama'a çatanların mı?
Söyle bana dostum kimin bu vatan?

Başındaki için baş verenlerin mi?
Milleti hor hakir görenlerin mi?
Müslümana çorap örenlerin mi?
Söyle bana dostum kimin bu vatan?

Yavrusunu veren anaların mı?
Doğmamış çocuğa kıyanların mı?
Okuldan talebe kovanların mı?
Söyle bana dostum kimin bu vatan?

Şehid emaneti yetimlerin mi?
Kafadan fetva verenlerin mi?
Harama mübahtır diyenlerin mi?
Söyle bana dostum kimin bu vatan?

(N. Mert)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder