25 Ekim 2009 Pazar

"Azrail" Geldi İmanım Gel!

AZRAİL

Azrail geldi yanıbaşıma
Sert
AZRAİL

Azrail geldi yanıbaşıma
Sert pençesini vurdu canıma
Dönemedim dostlar yanıbaşıma
Gel imanım gel kardeş ol bana
Gel Kuran-ım yoldaş ol bana

Kefenimi koydular boylu boyunca
Kazanımı aldılar suyu dolunca
Ağladın mı anne beni soyunca
Gel imanım gel kardeş ol bana
Gel Kur-anım yoldaş ol bana

Annem deli olmuş kefeni süsler
Babam ferhat olmuş dağları deler
Gel imanım gel kardeş ol bana
Gel Kur-anım gel yoldaş ol bana
pençesini vurdu canıma
Dönemedim dostlar yanıbaşıma
Gel imanım gel kardeş ol bana
Gel Kuran-ım yoldaş ol bana

Kefenimi koydular boylu boyunca
Kazanımı aldılar suyu dolunca
Ağladın mı anne beni soyunca
Gel imanım gel kardeş ol bana
Gel Kur-anım yoldaş ol bana

Annem deli olmuş kefeni süsler
Babam ferhat olmuş dağları deler
Gel imanım gel kardeş ol bana
Gel Kur-anım gel yoldaş ol bana
Alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder