22 Ekim 2009 Perşembe

Annem...

Hani anne demiştin ya
Gidiyorsun oğlum uğurlar ola
Yanlız kalbimde bir yara
Sanki gelmezsin bir daha
Gelesin oğlum sözver bana
Sarılayım sana son defa
Gelesin oğlum mutlaka
Öpeyim seni doya doya

Bende sana demiştim ya
Gidiyorum anne hak yoluna
İhtiyacım var dualarına
Hakkını helel et anne bana
Dağları aşmam gereksede anne
Bekle beni anne geleceğim
Yollar bitmek bilmesede anne
Bekle beni anne geleceğim

Belki bu son mektup olur anne
Sana yazdığım gurbet elden
Belki bir cansız beden gelir
Bakarsın öylece kavuşuruz
Cansız bedenim anne gelse bile
Öp anlımdan anne sarıl
Sıcak ellerin değsin soğuk dudaklarıma
Öpeyim anne elini

Gelirsen anne toprağıma
Kalbinde derin yaralarla
Gözlerin sulasın toprağımı
Hüzünlü sesin sarsın mekanımı
Gökler ağlasın anne sevgimize
Yağmurlar boşalsın üzerimize
Bu ayrılık türkümüz anne
Ulaşsın dertli gönüllere

GRUP KIVILCIM

__________________--------------------------------------------------------------------------------

Hani anne demiştin ya
Gidiyorsun oğlum uğurlar ola
Yanlız kalbimde bir yara
Sanki gelmezsin bir daha
Gelesin oğlum sözver bana
Sarılayım sana son defa
Gelesin oğlum mutlaka
Öpeyim seni doya doya

Bende sana demiştim ya
Gidiyorum anne hak yoluna
İhtiyacım var dualarına
Hakkını helel et anne bana
Dağları aşmam gereksede anne
Bekle beni anne geleceğim
Yollar bitmek bilmesede anne
Bekle beni anne geleceğim

Belki bu son mektup olur anne
Sana yazdığım gurbet elden
Belki bir cansız beden gelir
Bakarsın öylece kavuşuruz
Cansız bedenim anne gelse bile
Öp anlımdan anne sarıl
Sıcak ellerin değsin soğuk dudaklarıma
Öpeyim anne elini

Gelirsen anne toprağıma
Kalbinde derin yaralarla
Gözlerin sulasın toprağımı
Hüzünlü sesin sarsın mekanımı
Gökler ağlasın anne sevgimize
Yağmurlar boşalsın üzerimize
Bu ayrılık türkümüz anne
Ulaşsın dertli gönüllere

GRUP KIVILCIM

__________________

1 yorum:

  1. bunu okuyan kisi benim. gençliğimizde yaptığımız bir çalışmaydı. Şimdilerde bakıyorumda çok kişi okumaya çalışmış malesef hiçkimsenin yorumu bizimki değil. o zaman gençliğimizdeki samimiyet ve içtenlikti belkide güzel yapan bu şarkıyı. Birde bosna katliamının gölgesi vardı.

    Bu şarkıyı hiç kimse bizim okuduğumuz gibi okuyamaz ve okuyacamayacakta.

    O grup gibi grupta gelmez. Yarı kominist, yarı islamcı, yarı entellektüel bir gruptuk.

    Bir daha bizim gibisi gelmez. Biri öldü diğerleride darmadağın.

    Sevgiler... ilk defada sizin sitenize nasip oldu yorum yazmak.

    Sağlıcakla kalın.

    LEO WAS HERE

    YanıtlaSil